17 Mayıs 2011 Salı

Olgun seks hiyaleri

slm arkadaşlar ben ank dan suat 38 yaşında 1.80 boyundayım.sexse çok düşgün ve olgun bayan hastasıym.hele de balık etli olursa hiç dayanamam.özellikle 45-55 yaç aralığındaki bayanlar sex tam profesyenel yapmaktalar.yaşadıyım tecrebeler bunu gösteriyor.neyse size başımdan geçen en son hikayemi anlatayım.benim daha önceden yazmış olduyumu anılarımı okuyan selma hamın msn mi ekleyerek benle irtibatta geçmişti.selma hanım 53 yaşında evli bakımlı bir bayandı.bana anlattıyına göre eşi 60 yaşında olduyundan sertleşme sorunu yaşadıyını ama kendisinide sexse çok düşkün olduyunu ama saygın bir aile oldukları için isteklerini gidermekte sorun yaşadıyını anlatmıştı.cam da gördüyü kadarıylada benden hoşlandıyını belirtiyor ama cesaret edemiyordu.epeyce msn de görüştük muhabbet ettik.iyi bir arkadaş olmuştuk ama halen cesaret edip benle olamıyordu.en sonunda ben kendisine dışarda bir cafede buluşmayı teklif ettim beirde yüz yüze görüşelim belki o zaman karar verirsin dedim o da tamam dedi.selma hanım ank cebeci de bende mamak ta oturuyordum ank bilenler bilir çok yakın bir semteydik neyse bir pazar günü ankamal da bir cafe sözleşip buluştuk.çok tatlı ve sempatik bir bayan dı.epyce konuştukiyice birbirimize yakınlaçtık vakite geç olmaya başlamıştı kalkalım mı dedim oda sen bilirsin dedi ve kalktık beraber benim arabama bindik yola çıktık.giderken birere tane bira içelim diye teklif ettim .o da kabul etti.marketten biraları aldım bana nerde içeceğiz bunları dedi bende çok güzel bir yer biliyorum oraya gideriz mamak ta elmadağ dedim.selma hımmm biliyorum orayı şu kayak yapılan yer değil mi diyerek gülümsede.anlamıştı neden oraya gideceğimizi mamak lılar bilir sakin yer olduyundan sevgilisini alan oraya giderdi.neyse oraya giderken biz birer tane birayı bitirmiştik bile hoş sohbet ederek vardık oraya benim her zaman durduyum yere gidip arabayı sote bir yere park ettim.ben çok sıkışmıştım selma ya kusura bakma bira iştim sıkıçtım haledip gelyim dedim o da ben sıkıştım ben ne yapacam dedi.ben halledeyim sizinkinin çaresine de bakarız deyip bir ağaç dibine içedim vehemen selma nın yanına gelip hadi gelin size sote bir yer buldum sizde orda yapın dedim ve dediğim yere götürdüm.ben arabaya doğru gidecektim ki gitme ben korkarım dedi hem sana artık çok alıştım deyip pantolonunu ve klodunu aynı anda yanımda indirip çömelde çok güzel götü vardı oan da ufaklık uyanmaya başladı.nasıl uyanmasın bir bayan hemen yanımda çiş yapıyordu artık ok yaydan çıkmıştı bende hemen pantolonumu ve klotumu indirp tam yanına gittimben yanaşınca kafasını kaldırmasıyla ben sik tam ağzına denk geldi önce irkildi ama hemen ağzına alıp emmeye başladıhem işiyor hem sakso çekiyordu bana belli bir süreden sonra artık dur boşaltacan beni dedim ve çektim ağzından sikimi ve ikimizde toparlanıp arabaya döndük.birere tane daha bira içmeye başladık.artık ikimizde çok rahat tık artık hep sexten konuşuyorduk.selma artık beni biran önce istediyini söylüyordu bende çok istiyorum ama nerde yapacağız dedim oda benim evde sevişiriz dedi ben ama eşin nasıl olacak dedim.selma da esimin senle görüştüyümden haberi var demez mi ben şaşırmıştım daha önce hep gilikonuşuyor sanmıştım.selma sen çekinmezsen biz sevişirken eşim de bizi seyretmek istiyor sakıncası var mı dedi bende farketmez daha öncede yaşadığım için dedim.ve yapıçtım dudaklarına artık çok az mıştım oda azgın boğa gibi sömürdü dudaklarımı.ama çekiniyordu daha önce açıkalanda arabada hiç seviçmemiştiama ben durmuyordum bluzunu sıyırıp memelerine yumuldm elimlede pantolonun içinden o kıllsız amını parmaklamaya baslamıştım epeydir seviçmediyi belli oluyordu amı hemen sulanmış kendiside zevkten inliyorduepece memelerini yaladıktan sonra araba dan inip arka kapıyı açtım selmaya biraz önceki gibi pantolonunu veklodunu sıyırmasını istedim. arka koltuya köpek duruşunda durmasını sağladıyım da o muhteşem güzellik kabak gibi çıkmıçtı daha fazla dayanmayarak hemen göt deliğini amını yalamaya başladım.çok temiz ve mis gibi kokuyordu yalamay o kadar dalmışım ki selma yeter artık gelen olacaak.artık sok içime çok özledim sikilmeyi dedi haklıydı her an gelen olabilir işimiz yarım kalırdı hemen sikimi amına sürtmeye başladım ve birden kökledim selma derin bir çığlık attı harika bir şey bu sikişmek çok özlemişim dedi.ben pompalıyordum o inliyordu ve ben müthiç bir şekilde amına patladım.bir süre daha sikmeye devam ederken selma da inleyerek sikim amındayken boşaldı sikimi cıkardıyımda benim dölümle onun sevk suları aynı anda dışarı akmaya başladı hemen selpak sildim ve toparlandık.selmayı eve bırakmak için yola çıktık.selma eve gidince esim konuşup hafta içi bir gün eve çağıracağını söyledi bende ne zaman isterseniz gelirim dedim.eve bıraktıktan iki saat sonra beni aradı esiyle görüştüyünü hemen yarın gelmemi istediğini söğledi bende tamam deyip szleştik.ama ertesi gün yaşadıklarımı sonra yazacam sizlere harika günler gecirdik selma hanımla…….olgun evlidul bayanlar ve çiftler benle tanışmak isterseniz mamak_cift@hotmail.com ekleyin tanışalım her türlü fanteziye acıyım……

2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. Mrb emre ben 541 941 60 93 NEVŞEHİR ve çevresinden (İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN )
    Yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım
    Mesleğim MEMUR
    Boy 183 kilo 80 atletik yapılı ilişkide sevişmeye ve öpüşmeye önem veren biriyim
    Önceliği ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan olgun bakımlı evli, dul, bekar kilolu bayanlar
    GÖRÜŞME ENGELİ OLMAYAN gizlilik içinde görüşebilecek bu esnada birbirimize zarar vermeyeceğimiz DURACAĞI YERİ BİLEN bayanlar
    İLK KEZ YAPACAK ve sadece sevişme ve öpüşme isteyen kızlar
    YALNIZCA BİR KEZ OLSUN DİYEN BAYANLAR
    GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.
    Kısacası güveli ve temiz arkadaşlık arıyorum asla yapışkan biri değilim ANLAYIŞLI ve KENDİNE GÜVENEN bu esnada TEDBİRLİ ve GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN bayanlar arayın tanışalım
    541 941 60 93

    YanıtlaSil